4 Mayıs 2010 Salı

Geçmişइमे









Uzaklarda parıldayan bir yıldız var.
Gece karanlığında düşse yüreğme
Deniz mavisi gözlerinde özlem.
Yazmak isterdim seni suyun üstüne
Dökmek isterdim bütün sevgilerimi
Sensizliğin içinde yok olmuş anılar.
Şimdi sen uzak ben uzak yıldızlar gibi.
Ağlamak isterdim geçmişime geleceyime.
Ağlamaktan tüm mendileri ıslatmak.
Bir daha gözlerim ağlamasın diye
Ama bir damla bile akıtamadı yürek
Artık şimdi bilincim hatırlamıyor seni
Bitmeyecek gibi düşündüyüm sevgin.
Aramıyor artık gözlerim seni o yıldızlarda.
Seni hatırlamak bile acı veriyor bana.
Oysa sensiz mutluluğu hiç düşünmemiştim.
Biliyorum elden ayaktan olan.
Gönülerden-de ırak olurmuş.
Anlıyorum yolarımız başka başka yörünglerde.
Sana tüm mutlulukları dilesem bile ne çare duymazsın
Şimdi gönülden ırak gözden uzak
Son bahar yaprakları gibi savrulduk uzak diyarlara
Şimdi gönül sarayları yıkık dökük.
Baykuşlar düneklesin viran sevgimizde uzak ol.

ŞİİR AHMET ÇANTA..5.5.2010.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder