15 Mayıs 2010 Cumartesi

GÖZLER








Gülen gözler her zerrede gülecek
Bir ömür boyu insanlığa ışık taşıyacak
Yorulmadan pes etmeden güldü gözler
Bir daha ağlamasın insanlık diye
Dokunmak isterdim çocukların
İpeksi düşlerine!!
Hep ağlamasın istedim çocuklar.
Kıyamamdım ben size hüzünlerle dokunmayı.
Bir yaşam boyu çekeceğiniz acılara.
Artık zalimler dünyayı siyaha boyamış.
Beni şimdi beklenen kartanelerinde saklayın.
Kardelen çicekleri gibi naiflik sergileyemedim
Ne çok isterdim size onurlu bir yaşam armağan etmek.
Yıkasın şimdi yoldaşalar tüm mevsimler gibi.
Kırılsın bütün zincirler bozulsun ezberler.
Zeytin yeşilinde saklasın yoldaşlar umutları
Yaşanan bunca acılar gün gelecek sevinç olacak.
Dönüş yok artık birkere son sözü söyledik
Ya özgür vatan ya ölüm.
ŞİİR AHMET ÇANTA 5.15.2010.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder