16 Mayıs 2010 Pazar

YILDIZ















Zamansız ölümler ah ah
Seni bir kış güneşinde tanmıştım
Bir kez görmüştüm
Ölüm haberini aldığımda öldüğüm andı
Nasıl bilirdim bir daha hiç göremeyeceğimi
Sıcak bir yürekle sarılmıştın
Şimdi avuçlarımızda kocaman bir kül
Mavi gözlü çocuk
Beni öyle hayran bırakmıştınki
Zamansız bırakıp gittin bizleri
Sanki gök yüzünde en parlak yıldız kaydı gitti gibi
Kolarımızdan kayıp düştün
Bir daha dönmemek üzre
Oysa ben seni hiç söneyecek sanmıştım
Hep karanlık gecelerin en parlak yıldızı
Of of nasılda zamansız kapatın perdeleri
Şimdi göyüzüne bakmaktan korkuyorum
Senin gibi kayan yıldızları görmek acı veriyor
Sen yildızlar gibi kayip gittinya
Bizler niye yildiz olamiyoruz
Mavi gözlü çocuk en genç akşam kaydığın akşamdı.

ŞİİR AHMET ÇANTA..5.16.2010.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder